reklama

Láska zakázaných

Báseň :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prv než ráno oči otvorím
predo mnou sa nahá zjavuje

pri predstave na ňu sa rozhorím
po každé ma vášnivo spaľuje

je zakázané po nej túžiť
pre túto lásku sa má trestať

moje telo sa snaží mučiť
no nedokážem ju milovať prestať

už od útleho veku sa poznáme
obe sme si veľmi podobné

v rovnakých výšinách sa strácame
ako drahé kamene ozdobné

už onedlho sa s ňou stretnem
odetá do saténu sa celá rozžiari

do nebies vzplanutím vzlietnem
svojou krásou mi opäť počarí

skôr než sa nazdám ju zbadám
s širokým úsmevom na tváričke

objať ju sa však zdráham
spovedať sa môžem len básničke

náhle sa cítim byť nervózna
akoby sme sa prvý raz stretli

láska je nad nami všemocná
ruky sa nám vzájomne splietli

zasnene sa na seba dívame
vôkol sa zastavil čas okrídlený

svoje pocity pred sebou skrývame
svet, ktorý nás súdi je pomýlený

cítim, že jej nie som ukradnutá
v jej zelených očiach oheň blčí

som jej krásou akoby posadnutá
vždy sa mi ťažko od nej lúči

pre ňu som ochotná dúhu vytvoriť
odosielam jej tajné ľúbostné zásielky

čo chcem povedať sa bojím vysloviť
lámem pre ňu červené pastelky

jazyk ma svrbí od potláčaných slov
koľko potrvá kým sa jej vyznám

želám si vziať ju do kočiaru snov
ona je jedinou, k tomu sa priznám

hľadí na mňa zvedavým pohľadom
nevinne sa ma pokúša zviesť

je mojím dávno nájdeným pokladom
ťarchu citov musím ďalej niesť

potichu sa odo mňa vzďaľuje
snáď ani netuší, čo na srdci mám

v tom mojom už dlho kraľuje
núti ma podliehať milostným hrám

Patrícia Brestovanská

Patrícia Brestovanská

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Písmenká často vyjadria to, čo nedokážu slová, unikám do sveta fantázie, opäť a znova. Vytváram si svet, ktorý nepozná hranice, utekám stále preč, od ľudskej štvanice. Lepšie sa mi dýcha, v tichom okolí, kde mi môj vytúžený svet, všetko dovolí. Občas sa potknem a na zem prudko spadnem, no po nociach ďalej planiem a inšpiráciu múzam kradnem. Nikto ma však neprekvapí, nastražené siete som zničila, dúhu snov mi smútok nezafarbí, zrkadlá žiaľu som dávno rozbila ...Vo svojej podstate som len uletenou študentkou VŠEMvs, ktorá má hlavu v oblakoch a v hlave viac myšlienok než rozumu. Zoznam autorových rubrík:  Tancujúce písmenkáPoletujúce myšlienky

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu